hejhej söndag


Grottar för stunden in mig rejält i Islands finanskris, intressant? Lite faktiskt.

Britterna listade Island på deras terrorlista, det vill säga att Island sattes på samma lista som inget mindre än Al Quida självt.

Ja, är inte det första vi tänker på när vi ser en islänning terrorister?


Hade en fin lördagskväll igår också;
- Stina med hennes körkort tog oss ut till Mickan i Lindö, där vi turistade en längre stund innan vi tillslut hittade fram. Helt klart vägbeskrivning från Eniro nästa gång.

- Efter att ha insett att Hedvig äger min drömklänning och lite sånt blev det dags att partaja på Hugo, där för övrigt Markus Krunegård skymtades, vilket jag säger bara för att Linas reaktion blir rolig.

- Träffade en av kunderna på Coop. Han måste trott att jag var stupfull när jag började tacka för den goda maten han lagade åt oss i åttan... Bara för att förtydliga; det var jag inte!

- Så dök roliga killen från körskolan upp och - kände igen mig! Så jag överlevde och avslutade kvällen på topp, typ..


Dags att sätta sig i soffan, om nio minuter kommer Chuck Bass och hälsar på.
Puss!



Kommentarer
Postat av: Lina

Suck.. nej tyvärr du får ingen stor reaktion.. har slutat med sånt! Blir bara ännu mer less på att jag nästan är sist kvar.. och att det bara är ynka 2½ veckor kvar.



Träffade du "liket"?! Hahhaa

2008-11-16 @ 18:47:06
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: cary

haha, island på terrorlistan?

2008-11-16 @ 20:33:38
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0