You have to be here now but not yet, ok?


det är här igen
panik
ångest

jag vill ha helg igen. kom hit nån???
jag måste plugga sönder, har inte tid.


rastlös under press, sådär när man är oförmögen att göra nåt, men har en två meter lång to-do-list.
för det finns ingen kraft.
jag går hem för att kunna bocka av på min lista. här blir jag handlingsförlamad, helt paralyserad. hur mycket jag än skriver och tänker så är bladet fortfarande oskrivet och tankarna fortfarande otänkta.

i min värld är det vardagsproblem som återkommer då och då, nu är det här igen.
det är jobbigt som tusan.


Jag behöver prata med han man alltid kan ringa som inte finns!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh en till människa som är som jag! Ja är inte så udda som jag tror hahaha. Dvs.. när det blir för mycke så står det stilla.. men jag hade för mig att du jobbar bättre under press?!

2008-09-29 @ 18:13:01
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Lina

Och jo.. btw han finns(!!!).. kanske bara svår och hitta :).. vänta bara!

2008-09-29 @ 18:24:33
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: cary

du

vet precis hur du känner

för jag känner likadant precis

exakt just nu

känslan av att man ligger en vecka

eller två efter

och ändå bara gör man ingenting

utan får bara mer och mer panik



man tittar på arbetsgången

om och om igen. men ja, varje

gång står där lika många ogjorda

uppgifter, och provet är fortfarande

nästa vecka.



usch

livet var ju bra nyss

men du

om du vill ha panikångest ihop

med mig någon dag

så är det bara att ringa

puss<3

2008-09-30 @ 22:11:28
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Johanna

Karin, du är underbar <3



Lina jag har ju pratat med dig om det där tusen gånger ;)

2008-09-30 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0