Torsdagskväll


Jag vet, jag vet, att bloggar utan bilder är supertrista att läsa. Men jag måste bara kompensera upp för deppinlägget nedan och har helt enkelt inga bilder att bjuda på.

Den här veckan har varit riktigt bra. Jobbet har funkat och kvällarna likaså. I tisdags träffade jag Francesco, en italienare som var inneboende i mitt hus när jag var i Bournemouth förra året, och som nu visade sig bo en kvart från mig. Var ju bara tvungen att träffa honom. Och igår träffade jag Tenishia och var på någon form av cellgrupp. Hon gjorde förresten en casting för Urban Outfitters idag! Det tycker jag är häftigt! Mest för att jag älskar butiken:)

Nu laddar jag för en bra helg- min familj åker till Sverige imorron (ironiskt nog), så jag jobbar bara halvdag och på måndag är det bank holiday = ledig! Framför mig har jag alltså tre ensamma nätter i ett dubbelt radhus i London, shopping, musikal och en Notting Hill - karneval. Känns bra.


Kommentarer
Postat av: Becca

Men det låter ju bra :) Vad skönt att det känns bättre! Och det låter som en asbra helg du har att se fram emot :D



Tack :) ja, om man går länge i lugnt och ro hittar man ganska mycket.. I alla fall jag. Tack!

Puss

2009-08-28 @ 08:52:31
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Stina

Peppepepppepepepp för helgen :)

2009-08-28 @ 10:47:21
Postat av: Lina

Fick du inte följa med? Till Sverige alltså..



Men du... vet du om man kan kolla vid vilka tider transfertåget från Stansted går in till London? Hehhe..

2009-08-28 @ 14:52:53
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: cary

whohuu, nice!

coolt med casting btw!

snart ses vi!!! <3

2009-08-28 @ 15:46:35
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0