Saknar er!


Lite park,


Lite stad,


Lite hus (blå&lila dörr är där jag bor),


Lite fynd,


Jag är jätteglad att jag åkt och kommer inte åka tillbaka. Men, Herre. Min. Skapare. Vad man kan sakna folk! Det är pinsamt hur mycket fint jag ser hos folk därhemma som man bara varit blind för innan. Hade det här varit Sverige hade det här inlägget med ganska hög sannolikhet  aldrig blivit postat, men bara för att det är England och jag vet och hela tiden tänker på att jag inte kommer se de flesta av er på sex månader så blir det det. Dumt egentligen! Vi måste uppskatta varandra mera!

Hur som helst.. den här saknabiten är väl ganska naturlig nu i början när man inte riktigt har någon given umgängeskrets. Så jag får väl överleva, stina sa alltid att jag åker om du åker, och hur bra det var förstår jag först nu! En människa är värd så mycket. Så skönt att kunna ha någon här som man kan göra alla saker tillsammans med. På fredag kommer hon iallafall och dämpar min Norrköpingsfolksabstinens litegranna:). Och efter det kommer folk börja rulla in på löpande band =P. Blir kul!

Jag har iallafall träffat lite härligt folk här, och familjen säger att det är tidigt för att vara helt purfärsk londonbo =). Imorgon ska jag se en dansföreställning som en tjej har, på fredag ska jag kanske träffa lite folk från kyrkan, på lördag förhoppningsvis träffa Stina och på söndag ska jag träffa Delores igen. Känns skönt att ha lite planer =).

Tusen trillioner kramar


Kommentarer
Postat av: Lina

Wow.. "Känns skönt att ha lite planer" :P

Mer bilder åt folket!

Puss på dig!

2009-08-19 @ 18:43:28
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: Johanna

L - Jo, haha, ibland gillar jag det faktiskt =)

2009-08-19 @ 18:46:29
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Danielle

Hej Johanna! Vad kul att se lite bilder och höra att du mår bra:) Jag förstår helt klart dina saknadskänslor (man känner sig som man inte trodde att man kunde känna sig:))... men jag vet oxå att du kommer få massor me nya vänner och härliga upplevelser att se tillbaka på och va glad för sen. Ha det superbra nu så hörs vi! X

2009-08-20 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0