Göteborg


Det fanns inga flygbiljetter kvar så det blev aldrig något England i söndags. Istället blev det ett par dagar hos mormor&morfar i storstan, och nu är jag hemma igen från fina Göteborg.

Idag är det... elva dagar kvar tills jag åker. Och fem dagar kvar till Frizon, så nu ska vi ta vara på de sista dagarna! Imorrn kommer jordens sötaste småkusiner, Michan kommer hit någon dag, Alex ska fixa min CPdator och så ska jag klämma in en dejt med Lina, Madde, Becca. Och så tänkte jag köra en sista runda och hämta alla mina saker som ligger här och  var hos vem som helst.

Det skummaste var när jag fikade med min vän Jacob häromdagen och sa hejdå med frasen "ha ett bra liv". Vet aldrig när man ses igen!


Fikar på Öckerö.


Mormor: "Johan, hur ska du egentligen klara dig utan Johanna!". jag undrar tvärtom.


På typ, Masthuggsslottet?


Nere vid askim strand en kväll, efter det åkte jag och fia till liserberg och stod utanför grindarna, längtade in och åkte hem.

Ni förstår att någon gång tror jag att jag måste bo i Göteborg.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahha.. jasså?! Du ska klämma in en dejt med mig?



sv: Inge Frizon utan pengar :( Men jag får se om jag kommer över någon dag bara..

2009-07-31 @ 17:47:28
URL: http://seagulls1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0