Torsdag

Vet ni att idag har jag bara inte gjort vad som helst. Det är nämligen så att jag kanske åker till england redan på söndag :). Vilken framförhållning va? Tre dagar. Av någon anledning känns det så typiskt mig. Hur som helst så fick jag ett samtal från pappa Niklas själv häromdagen, och de har stor brist på barnvakt kommande veckan. Så varför inte flyga in au pairen från Sverige en vecka?
...
Alltså, jag ser så fram emot att träffa dom!






Annars så rullar mitt lilla liv på som vanligt, jag gör saker, glömmer saker, gillar saker och gör inte saker. Häromdagen träffade jag Stina (som ska till London!!!), såg Harry Potter med pingstpojkarna och gillade den massor, glömde bort att ringa chefen och struntade i att dammsuga bastun som ska föreställa mitt rum. Det gjorde jag däremot idag.

Däruppe är lite bilder på muffinsklet från dagens bak; planetens godaste muffins får man när man öser i hallon och vit choklad i vanlig smet. Prova, det är himmelskt!



Kommentarer
Postat av: cary

låter smarrigt!!!

men den här gången var det iaf inte din framförhållning det var fel på ju :P

2009-07-23 @ 23:48:52
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Becca

Men oj Johanna!! Ska du redan lämna oss? Vad spännande (och lite sorgligt)!

Låter GOTT! Mmm

2009-07-24 @ 17:17:20
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0