Mujeres, hombres y niños..!


Man kommer inte ens ifran svensk sommar pa midsommar har nere, just igar av alla dagar passerade ett kort askvader forbi. Haha, ganska roligt tycker jag.

Vi har apfint vader annars, jag strugglar ju som vanligt med att bli brun. Funkar inte jattebra. Dumma pigment. Imorse kl 7.30 stod jag och Fia pa tennisbanan, Sa hurtiga ar vi har nere! Tennis och morrondopp, sedan sjukt nyttig frukost! Vi kommer bli proffs. (Jag forsoker bara intala mig sjalv att jag ar duktig, det var egentligen forsta gangen).

Vi har stooor egen pool som ingen annan anvander, ar typ inte en kotte pa hotellet annars. Jag flummar som vanligt runt med Jossan for det mesta, och har verkligen borjat undra om det ar jag som ar fjantig eller hon som ar vuxen eftersom jag kan ha sa roligt med henne.  Hon ar lika gammal som min lillebror men sa sinnessjukt rolig. Hoppas de gifter sig.

Lite annat som jag funderar pa ar om jag verkligen vill bo har. Spanjorerna ar ganska skabbiga. Visserligen tror jag vi hamnat i nan pensionarsstad for det enda jag skadat hittils ar ett stycke attraktiv livraddare, Annars oken.

Och till min forvaning tog det framtills idag innan jag fick lite internetabstinens. Lat ioforsig inte lika bra nu nar jag skrev det som imorse nar jag tankte det.

Vale, nu ska vi vidare. Pa mandag firar spanien nagon sant juan, da are party. Adios!

Kommentarer
Postat av: Becca

Ååå fyyyy vad härligt ni verkar ha det! Avundsjuk är vad jag är!

KRAM

2009-06-22 @ 16:48:03
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0