STUDENTEN


I förrgår tog vi Kunskapare och andra Norrköpingstreor studenten! På podiet var jag så arg att jag kunnat börja gråta, väl ute var känslan helt magnifik och flaket så fruktansvärt kul! Jag fick en kort gråtattack under lunchen, men i övrigt blev dagen tårfri. Jag hann inte riktigt känna.

Studentveckan har gjort Classe till en liten miniidol på en del punkter. Han har sagt en del tänkvärda saker och nu till utspringet fick vi varsin bok och varsitt ordspråk han tyckte passade på oss i studentpresent. Kommer jag minnas med värme! :)

Spenderade studentkvällen på Palace och chefen ringde och grattade mig och frågade om jag kunde jobba fredag natt. Så dagen efter studenten hoppade jag på nattpasset! En upplevelse kan jag säga, och ingen dålig självförtroendekick om man är ute efter det. Jag kom hem vid 6 imorse och fick sova fyra timmar för att hinna med allt idag. Och om fyra timmar igen vaknar vi här hemma för att ta oss till mitt kära España! Dagen har gått i ett idag, men av någon anledning kändes det fantastiskt viktigt att sammanfatta studenten och visa upp lite bilder här. Om inte för er så för min egen skull.

Så håll tillgodo. Syns om två veckor!


- Champagnefrukosten






-Utspring och jordens lyckligaste tjej


<--- kolla den reaktionen! jag sprang in i min gamla pianolärare..





-Flakåk












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0