Swing on sister








Jisses, vilken fin helg jag haft. En fredagskväll med Stina, lyxiga take away-burgare, Love actually och tidigt julmys. För henne är det julledigt redan på onsdag så det var till att passa på att säga hejdå! 

Ett svingigt kallt Notting Hill på lördagen, men det hör till när man går med en varm choklad i handen på Portobello market, tittar på fina människor och vet att snart är det jul. Planen var att julshoppa, men det gick precis som vanligt. Bland annat tyckte jag tre par tunna strumpbyxor passade fint såhär i kylan. Ja, och kvällen var ju bara tvungen att förgyllas med Notting Hill i filmversion också. Att den var så rolig hade jag glömt?

Söndagen var ett smärre äventyr av sjuklingar, afrikansk mat, busskaos, bra livemusik på pub, skrattretande  raggningsrepliker och risgrynsgröt. Kom hem alldeles för sent, sov alldeles för lite och var alldeles för trött imorse. Men det har varit så värt det :)

Här har vi haft sjukstuga senaste veckan, med sängliggande mammor, snoriga pojkar och sjukhusbesök. Så förra veckan var kalasjobbig. Men vi är på bättringsvägen tror jag! Bilden längst ner är definitivt inte från helgen, det har regnat något förskräckligt, men annars så har de flesta dagarna sett ut sådär sedan jag kom. Jag tycker vädret är tusen gånger bättre här.. Jaja, puss o kram o på återseende:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0