Candyking

Sitter här mitt i natten och knaprar candyking-godis. Finns ju inga hyllmetrar med lösviktsgodis i det här landet så man får ju passa på när tillfälle ges! Jag och Nikki har sett This is it ikväll. Det var en sådan film där jag får sådan längt efter att jobba med show och underhållning, för att sedan ta ner mig själv på jorden och inse att jag inte är kreativ nog. Men vilket roligt jobb det måste vara för den som kan! Hursom, den filmen hörde ju inte hemma på bioduken i alla fall. Ska ses i tv-soffan!

Min vecka har varit upptagen. Jobbat jobbat jobbat! Igår brände vi Guy Fawkes på brasa här, ni vet, V for vendetta, killen som skulle spränga Houses of Parliament. Det var massa folk ute. Jag gillar sånt. Lite festkänsla på något sätt! Och imorgon ska jag på min första teater! Jag har höga förväntningar =)

Det var allt för nu. Ska återvända till godispåsen.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0