Jösses, vad kulturell hon blivit















Det finns massa saker jag vill göra under mitt Londonår. Typ, bli engelskaproffs, snubbla över mannen i mitt liv, bli fitnesstjej, få en uppenbarelse om vad jag ska göra med mitt liv och så. Men på det stora hela, så ska jag uppleva och se London! Allt! Och det var historian om när Johanna gick och blev kulturell.

Igår hade jag och Stina en ledig förmiddag, och spenderade den på Victoria&Albert museum. Till skillnad från museum om stenar och mineraler, så var det här ganska underhållande. Ett konstmuseum från 1800-talet, och där fanns arkitektur, mode och smyckeshistoria, foto och alla sorters hantverk. Riktigt mäktigt ibland. Ska man vara kulturell i London, så är det här ett bra val. Och efteråt ska man äta wrap på Pret a Manger, delicious.

Ni får ursäkta halvtrista bilder ibland. Jag skulle ju gärna äga någon form av redigeringsprogram och så, men har en laptop som snart går i pension, så jag struntar i att ens påbörja jakten.

På återseende =)!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-10-31 @ 23:25:24
Postat av: J

Haha, pik eller?

2009-11-01 @ 10:27:34
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0