Ett par rader


Igårnatt satte sig familjen Andersen på ett plan till Grekland (visst är det gulligt att Hugo är flygrädd och vägrade åka mitt i natten för att piloten inte skulle kunna se nåt och krasha? Haha..) och igår kväll flyttade bror+flickvän in här och ska stanna en vecka. Trevligt med sällskap ändå, jag har vant mig vid en rätt hög ljudnivå nu att det känns riktigt ensamt så fort det blir tyst i huset. Men det är riktigt härligt att få en hel veckas ledighet alltså!

Idag har jag jobbat för två andra familjer och imorrn ska jag jobba för en tredje. Flickorna jag satt barnvakt för ikväll var sanslöst söta, och de hette något så fint som Florence, Mabel och Dulcie. Hallå?! Jag ska minsann döpa mina barn till något fint jag med!

Och förresten! Ni ser att bloggdesignen är ny? Karin ska ha cred, för ni som känner mig vet ju att jag inte kan sånt där... men visst blev det fint?! Tacktacktack.

Nu är hela min våning full med matos från paret två trappor ner, som lagar någon form av midnatts-middag. Frukost&kvällsmat-vanorna i det här landet tycker jag verkligen inte om. Saknar nästan vanlig svensk kvällsmat och frukost så jag dör.


Kommentarer
Postat av: Lotta

mysig blogg! och vad kul att du bor i london! jag älskar london.

2009-10-30 @ 14:39:28
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0