W as in Wednesday




Onsdag kväll. Och jag dör vad trött jag är!
Häromdagen blev jag övertalad (ja, jag blev faktiskt bokstavligt talat indragen i salongen när jag
gick förbi på gatan utanför) om vara hårmodell för ett gäng frisörer som vill "utvecklas". Nu har jag
byggt upp väldiga förväntningar på denna fantastiska makeover som ska äga rum imorrn,
hoppas det blir bra?! Det känns iallfall väldigt roligt, gratis är gott!

Den blå jackan är ett fynd från Primark och ska användas
de dagar i vinter när jag känner för att lysa lite extra.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Klara

Åh vilken fin jacka! Den kommer du verkligen lysa med! :)

2009-10-01 @ 12:45:47
Postat av: Becca

ÅÅå Johanna vilken fin jacka! Vart har du hittat den??



Men va! Oj johanna då måste du lägga upp en bild på ditt röda hår! :D:D Jag vill se!

Haha.. jaa du det är ett roligt minne med våra fina luggar. Tack :)



Ha det mys!!

2009-10-02 @ 13:22:50
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0