Dagar vi gillar
















I söndags tog jag och Karin oss till Brick lane market/Spitalfields market och strosade runt i området
runtomkring. Åt en himmelsk ceasarsallad och tittade på alla f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t snygga människor, det är områden som dessa man vill upptäcka och som jag kommer visa er om ni pallrar er hit nån gång=).

I övrigt har jag haft en fantastiskt härlig måndag. Åt Ben&Jerryglass till frukost och
cyklade till skolan, kom tillbaka hit och har sedan dess hängt med en icke-gråtande baby,
ytterst trevlig mamma och fått ett samtal från jordens härligaste pastor som bara ville kolla hur det går.
Vad kan värma mer egentligen?

Nu är det middagsdags och sedan ska jag träffa Michan.
Jag hoppas verkligen ni njuter av gula löv och höstvinden, visst gör ni?
 Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: fiiia

vem va pastorn ? tog du inga kort på "edward" ? :P

2009-09-28 @ 21:09:10
Postat av: Johanna

En av pastorerna i den härliga kyrkan här borta. Och nej, han svischade förbi alldeles för fort för att vi skulle kunna reagera!

2009-09-29 @ 10:19:00
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Ebba

Brick Lane säger du? Jag hade det området när vi skulle skriva en bokgrej i eng C. haha! Var det många pakistanier där? Det stod det i boken i alla fall:P

2009-09-29 @ 12:18:05
URL: http://claesgitarr.blogg.se/paradebba
Postat av: Becca

Åå det låter hur härligt som helst JOhanna!



Jaa :D eller hur.. Jag är ju stor flicka nu!

2009-09-29 @ 18:08:36
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0