En bildbomb.

Förra helgen hade jag Madde här så nu kommer en rejäl bildbomb.


Tjoho!


Vi promenerade i Richmond Park till Richmond på fredagsmorgonen. Och det var sommarvarmt för både jacka och kofta åkte av tillslut.


Invigning av uteserveringarna. Vi åt på Pret a Manger...


...flera gånger.


På eftermiddagen jobbade jag ett par timmar. Vi tog barnen till parken och än en gång blev jag påmind om hur mycket jag saknar jobbarkompisar! Även om W är det sötaste jag sett så blir det inte mycket intelligenta konversationer.. =)


Kvällen spenderade vi i nordöstra london och jag hamnade i en feminist- och killar-är-djur-fas. Sightseeingen gjorde vi när vi tyckte att vi hade tid, det vill säga på natten.


Carnaby street


Här och var finns det väldigt fina hus. Vem vill inte ha ett rosablommigt liksom?


Japp jag tycker om henne tokigt mycket!


Lina flyttade till Cornwall samma helg så det passade fint med en återföreningsfika i väntan på hennes tåg (det visade sig att hon flyttade till paradiset??). & fotoautomaten har sin historia den också.


Nattnatt vid Themsen


Brick Lane market är så himla värt!


Absolute vintage är en galen butik, här är det fullproppat med snygga läderväskor och skor och sådant som man i Norrköping måste gå på storjakt efter.


Vi fikade i Notting Hill och Madde förde dagbok.

Ja alltså bra helg. Det är så simpelt att umgås med folk man känner sen innan! Men det bästa är att det känns okej att juni närmar sig för jag har inte tappat Sverige helt även om det känns som så ibland.

Nu ska jag pricka av alla att göra-punkter på listan jag har. En hel vecka med tomt hus, hög musik mitt i natten och odiskad disk njuter jag av för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Gabbie

ÅHHHHH SÅ MYSIGT! fina pics!

Postat av: Lina

Haha, jag ser så himla kort ut!



Åh, jag kommer aldrig att få huset för mig själv en hel vecka! Inte ens en helg haha..

2010-04-15 @ 20:29:22
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: Linn

HUSET ÄR BLOMMIGT!!!!

2010-04-16 @ 17:59:13
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Madde

ÅÅÅÅÅÅ JOhannaa det var ju så himla härligt och mysigt!! Ah ge mig mer va?!

2010-04-18 @ 19:11:46
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: maja.

vilka himla fina bilder.

2010-05-03 @ 22:17:14
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0