Starbuckskoppen

Helgen flög förbi men har varit bra, bra, bra!
Jag, Nikki och Britta gjorde något brittiskt och gick på komediklubb, det var ungefär så roligt att jag har träningsvärk i käkarna. Stört kul! & på lördagsmorgonen fick min springtur ta en omväg när themsen visade sig ha svämmat över och trollat bort stigen. Jag tjänade extrapengar på kvällen som försvann inne på zara tidigare idag. Min frukostdejt var bakis så jag satt och läste på starbucks i min ensamhet tills hon dök upp. Nu har jag landat här på trappen, det enda stället med internet på tredje våningen, efter middag på japanska wagamama.




Det har varit en fin helg och jag är glad i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0