Semester

Tio tummar upp för ledighet. Jag har njutit som in i bängen! Min värdfamilj åkte ner till kusten i en vecka, familjen kom och bodde här i huset med mig ett par dagar och morgonen efter att de åkt hem igen satte jag mig på sextimmarståget ner till Penzance, Cornwall. Fasligt långt bort men mitt plugg uppehöll mig bra, nu är det cirkus en vecka kvar tills jag har min examen/tenta/vaddetnuheter och jag har precis satt igång hjärncellerna. Inte en ansträngning på tio månader utan allt ska göras sista veckan, något skriker gymnasiet...
Hursom, sådanhär semester fick jag där nere!












Vi åkte massa bil, gick promenader, picknickade på sovrumsgolv, lät håret bli rufsigt i vinden och såg tokiga vyer.
Annat än London kan jag lova.. =)
Fint vare!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åååå så himla fint! :D

2010-06-09 @ 17:22:25
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0