Godmorgon


Godmorgon sverige!
Här sitter jag i en halvmålad trapp och har börjat klippa ihop en digital fotobok som jag tänkte ge som hejdåpresent i juni när det är dags att flytta hem - tänk att det faktiskt kommit hit! Jag kom hem i gryningen imorse och satt och filosoferade lite över mitt år. Jag kommer sakna alla tjejer i mängder! Hade en suverän kväll igår i norra london - norra london, bästa london - med en massa dans och skratt och det var bara tokigt bra! Nikki visade upp hennes helt fabulösa dansskills det var helt otroligt.

Idag är det bank holiday här, så två heldagar ska jag jobba och på torsdag morgon sitter jag på tåget till paris. Ni anar inte vad jag längtar!! Det ska bli bäst! Nu ska jag åka någonstans och leta strumpor att ha i mina klackar. Pussokramis

Kommentarer
Postat av: cary

parisparisparisparis

2010-05-04 @ 10:44:45
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0