Jag tror sommaren kom...

En tokigt somrig och fantastisk helg har det varit. Fredagsnatten var ett äventyr i Hammersmith och Barnes (dvs. grannbyarna som jag ibland vill kalla dem) med snygga britter och tokigheter. På lördagen åkte jag och Karin till Hampstead heath långt uppe i norra london och strosade och solade mest. Min stackars hud som kan klara sig på mindre än tjugosju grader och gassande sol för att bli sönderbränd klagade rejält på kvällen kan jag lova... Och så blev det söndag och Frida, Britta, Karin och jag tog bussen till Oxford. Det var som semester! Så tyst och fridfullt att vi kände att vi var tvungna att viska ibland för att inte störa studenterna som satt där i sina mysiga universitetsträdgårdar med böcker och plugg i högsta hugg.

Ja, och idag var det trettio grader och nästan ingen vind. Om jag inte vetat att jag kommer få bada i svenska sjöar snart så hade livet varit hårt för jag är så tokigt badsugen! Jag brukar säga att vår är det bästa som finns men jag undrar om det stämmer.. Haha. Pussomys


Kommentarer
Postat av: cary

NÄE johanna, det kan vara årets fulaste bild på mig där ju! å

2010-05-25 @ 20:34:53
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0