Afrikadröm

Hej alla!
Idag har jag jobbat... det är det enformigaste jag vet skulle man nog kunna säga. :)
Till något roligare:
.
Jag skulle så gärna vilja åka och hälsa på min kompis Mike som numera bor i Tanzania till våren eller så!
Tänk att en så vacker världsdel kan vara så fattig. Medelåldern till exempel är 17,5 år.
Tyvärr verkar han vara okontaktbar för tillfället så jag väntar på livstecken.
.
Det skulle nog vara en liten dröm. När jag var liten ville jag alltid hälsa på fadderbarnen vi hade
och det var ungefär som att vilja åka till Pluto, omöjligt liksom. Och helt plötsligt så går det
om man vill! Jag hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åhååå afrika <3 jag vill också!!

2010-10-05 @ 22:43:32
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Lina

Passa på! Det finns ju alltid anledningar till att åka dit men nu har du VERKLIGEN en anledning! Men hur mycke kostar en sån resa??

2010-10-05 @ 23:27:32
Postat av: martina

Johannaaaaa! Vart såg du mig? :)

2010-10-11 @ 21:56:56
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0