säg hej till mina kompizzzzar


1. 2. 3.
4.


1. Guilherme. Världens bästa brasilianare
Han kan vara gentleman utan att vara mesig, helt sjukt.
Han har aldrig sett snö.
Och bor ohälsosamt långt bort från mig
hej guilherme - hej

2. Det här är Mike. Världens bästa maskulina tysk
Han, hehe, pratar rolig engelska.
Han är en så bra grabb alltså
hej mike - hej

3. Jordens snällaste schweiz-människa
Han heter nästan som mitt efternamn
Alban är nog snällhet personifierad
hej alban - hej

4. Världens bästa feminina tyskar.
Madeleine, den bästa rumskamrat man kan gräva fram. Syster till mike.
Det är sjukt vad jag är glad att jag träffade henne,
hon gjorde hela resan värd.

Carina är en sjukt härlig tysk brutta, bra på alltför många sätt!
hej madde och carina - hej


Och då undrar vi, varför inte krympa världskartan?




Kommentarer
Postat av: Alex

hahahahha alban

2008-11-04 @ 22:07:26
URL: http://nallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0