Kristi flygare


Nu är skolan i princip slut och det är en sådan omställning att plötsligt ha en massa fritid. Igårkväll undrade jag verkligen vad man gör när man är ledig. Men Max behövde akuthjälp, och jag kände mig som räddaren i nöden när jag var där på en halvtimma!

Och eftersom jag inte behövde jobba idag, så har jag spenderat ett par timmar i affärer, och hittat så saaaanslöst fina klänningar! Och det finns så mycket fina långklänningar jag blev sugen på. Mums! Lär ju slänga upp en bild eller två på de jag köpte idag senare.

Trevlig Kristi himmelsfärd!



Mm, banan. Har ni förresten hört att vissa säger Kristi flygare istället för himmelsfärd? Det var det roligaste på länge alltså!



Kommentarer
Postat av: Becca

Söta, snygga Johanna! :D

2009-05-22 @ 15:31:51
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0