Uppdatering




Att fylla 19 var riktigt trevligt!
Vaknade till blå himmel & solsken och med en present på köksbordet, cyklade till skolan och fick en ledig eftermiddag som jag förvandlade till en långpromenad i Richmond Park. Framåt kvällen fick jag chokladtårta och falsksång av familjen, födelsedagsmiddag med föräldrarna och till sist pubdejt med Stina, Karin och Mathilda. Mycket mysigt! Min svenska mobil gav dessvärre upp och jag har inte kunnat läsa ett enda födelsedags-sms! Trist!

Idag har varit desto lugnare, kom innanför dörren 4.30 imorse vilket förstås resulterade i en rejäl sovmorgon och frukost på fel sida av dygnet:). Klämde i alla fall in en fika med Nikki och Josepha från min klass innan vi återgick till våra viktiga barnvakts-uppdrag nu ikväll! Så här sitter jag nu med min tekopp i något som känns som minusgrader, huset blir svinkallt på kvällen!

Imorrn ska det ätas lunch i Chinatown, handlas fil i Svenska affären och ses kvalitétsfilm på bio.
Puss och hej sötisar:)


Kommentarer
Postat av: Becca

Aaah vad du är fin!!



Såg du att jag la ut en grattisbild på dig på bloggen? :)



Kram!

2009-10-11 @ 19:53:40
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Linda

vad pluggar du för något? :)

2009-10-20 @ 16:10:49
URL: http://lindaleterrible.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0