Saturday










Igår åkte jag, Nikki och Josepha till Kensington, en av de sydvästra delarna av London. Vi strosade omkring på The Natural History Museum, vilket inte alls var lika tråkigt som jag borde tyckt eftersom vi mest tittade på stenar och skelett, och jag aldrig förstått charmen med några sådana där naturvetenskapliga ting överhuvudtaget. Kommer troligtvis aldrig göra det heller:). Men det är så sant det där, vad som helst kan bli roligt tillsammans med kompisar! Så det var rakt igenom trevligt faktiskt, och det fanns en korridor med vackra fåglar som var riktigt imponerande! 

En lunch och lite fönstershopping senare tog jag och Nikki oss till Leicester square för att haka på London Film Festival som är igång nu, hittade inget intressant och slutade upp på The Imaginarium of Doctor Parnassus. Förvirrande film minst sagt, det mest intressanta var att Heath Ledger försvann framåt slutet.. hmm? Så, inte värd massa pengar. Massa pengar kan man däremot lägga på 500 days of summer - klockren film! Helt stört bra.

På onsdag åker familjen till Grekland, så jag har en vecka ledigt.
Vet ni vad skönt det ska bli? Rena rama semestern jiho!
Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0