I min rutiga skjorta











Idag har det blåst något förskräckligt här i London. Men i övrigt, så har det varit en fantastisk dag. Jag och Karin har spenderat timmar i höstsolen, och för en gångs skull faktiskt bara varit hemma trots att det är helg. Jag är så glad att jag bor i East Sheen, tror det är en av de finare delarna av London. Richmond park ligger 10 minuter från huset och rent generellt är Sheen ett väldigt grönt och frodigt område, vilket jag kommer på mig själv med att uppskatta mer och mer varje vecka. Dessutom, så har det där gråregniga Londonvädret inte dykt upp än. Och det är ju ganska så jätteskönt.


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack snygging!

2009-10-27 @ 14:07:09
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0