Shake your hips

Hejhej!
Jag har så roligt nuförtiden att det inte är klokt. Bara älskar allt, allt, allt. Det är en konstig känsla...
Så blir det nog när man har semester, solsken och ett sju rum fler än man behöver. Livet bara leker!
Och såhär snabb har jag väl aldrig varit med att uppdatera men det här har jag gjort idag;















Vi gick ner till Themsen för att åka gratisbåt, men det visade sig vara fler som hade tänkt samma sak. Så inget båtåkande, men väl en heldag i solen. Varenda en andades sommar idag och en barnvaktskväll har aldrig känts så omotiverad - trots extrapengarna! =) Nu är det sovdags och jag leker med tanken på att gå ut och springa imorrn bitti...hmm..
xx

Kommentarer
Postat av: Tuss

Det ser farligt mysigt ut! Åh, jag vill också prova att åka till London (eller någon annanstans) som au pair... För det är det du gör va?

Tusen tack för din kommentar på bloggen, du är så fin!

2010-04-20 @ 10:41:49
URL: http://tussberglof.blogg.se/
Postat av: Becca

Men ÅH johanna vad det ser härligt ut!! Gräset är ju GRÖNT!! :D Ååå

2010-04-22 @ 23:32:02
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0