Be yourself live your dreams

Jag funderar fram och tillbaka på nästa höst. Inget fel på utbudet, just nu har jag tusen idéer känns det som. Jag har sökt till universitetet & bibelskola, och jag söker jobb i sydeuropa och norge. Efter idag kan jag tänka mig att stanna i london. Jisses så många möjligheter man har. Och ändå är det så svårt att spika något!

För övrigt, om det här flygkaoset fortsätter så ser det ut som att min familj här inte kommer hem på tisdag. Det kommer bli katastrof för dem med fyra ungar, även om jag måste medge att jag trivs med tanken på att för en gångs skull är alla lika. Spelar ingen roll om du är kanonrik. Känns vettigt!




Jag och Karin åkte till Camden town och hittade till Primrose hill idag. Sikken pärla! Strosade runt bland snyggt folk, uteserveringar och fina hus. Sedan har jag haft över alla fina flickor här för att ha spelkväll. Imorgon bitti drar skolan igång igen efter påsklovet. Hoppas på det bästa!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0