Blue skies





Min London-familj är fortfarande fast i Spanien och flyger hem imorgon, och passande nog så fastnade Brittas familj också där nere. Firade den oplanerade ledigheten med att åka till Regents Park och promenera genom halva London... Allt ligger alltid runt hörnet så tunnelbana kan man lika gärna skippa har jag kommit fram till! Mycket trevligare att strosa längs alla smågator istället=)

Saxen ska leka i mitt hår imorgon. 40 punds rabbat har jag lyckats sno åt mig så jag har slagit till med salongfärgning!

Kommentarer
Postat av: cary

jag ska också klippa mig imorrn om jag får dropin-tid! fick en halva priset grej idag när jag gick förbi HM, och jag har ju gått o planerat klippning hur länge som helst så...hehe

2010-04-22 @ 23:25:09
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0