Student!

På måndag skulle jag flytta till Götabro för att gå Bibelskola Ichtus i fyra veckor. Sedan skulle jag gå ett par månaders språkkurs i Frankrike eller Spanien. Efter jul tänkte jag lite på att flytta tillbaka till London eller till Oslo för att jobba. Det var ju ändå en rätt bra plan, tyckte jag.

Men big nono... Tänk vad saker kan ändras fort! Igår fick jag ett brev som innehöll vetskapen om att fyrtioen personer mot alla odds hoppat av utbildningen jag trodde det var omöjligt att komma in på, och att lilla jag blivit erbjuden plats! Mer dyster reaktion efter ett positivt antagningsbesked får man nog leta länge efter för jag hade ju så mycket annat roligt på gång, men nu en dag senare har jag iallafall bestämt mig för att prova och åker upp imorgon!

Åh, kika på den här gullungen som älskar skor mer än någon fashiongirl kan;







Kommentarer
Postat av: Lina

Craaaaazy!!! Så du åker? Åh vad kul :D LYCKA TILL!!!!

Men du.. du hade ju hittat några språkskolor i grekland och italien.. vart hittade du dom?

2010-08-20 @ 11:08:28
URL: http://seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Lina

eller åren och åren hehe.. jag vill jobba och resa i ett år och så söker jag till tre olika skolor till nästa höst och sen tar jag det därifrån. just nu tänker jag satsa på Norge och får se hur det går..



När åker du idag då? :)

2010-08-20 @ 13:41:16
URL: http://seagulls1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0