Att fika




Fikar gör man lätt alldeles för mycket när man är au pair. Liksom hobbyn man har. Men hittils har jag bara köpt en kaffe och två varm choklad. Inga kakor! Nyårslöften gillar jag alltså! Jag tror jag har tre än så länge, men jag brukar tillåta mig själv att bygga på listan ett tag in i januari.

♥ Sötsaksfria vardagar. Sånt gör ju en del, och det är ju faktiskt väldigt smart
♥ Bli tennisproffs. Okej, lära mig tennis. (här måste vi komma på ett konkret mål)
♥ Börja läsa igen. Minst en bok i månaden iallafall.

Får se hur det här går=)!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: okej.. kanske inte.. men en 4a får den ändå av mig faktiskt! Du förstår inte hur mycket jag tycker om filmer där man måste motionera hjärnan lite!! :P



åh, fika!

2010-01-09 @ 22:43:40
URL: http://seagulls1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0