kulturnatt = långpromenadsnatt


- hörde Dear me, skadade kalle i midjan.
- irrade runt och hittade en ödehåla att se konstiga filmer i. CP-Viktor fick skäll
- bestämde oss för att besöka frimurarna. Synen av dom skrämde oss till älskade McDonalds
- mot agape med snabbstopp vid 47-kortfilmers-visningen, häftiga Dogge skådespelade
- in&ut på agape, stort gäng traskar mot stan, vänder, stannar, byter håll, splittras. (här någonstans börjar mina fötter göra ont efter 6 timmars promenad i klackar)
- fräcka frökens. Stort gäng återförenas och blir större. Jag fikar ruinerande chokladboll, ingredienser: smör & kakao
- hem till kalle&hannes residens
- prickar spårvagnen med ~15 sekunders marginal
- träffar denise på spårvagnen, kvällen ballar ur totalt.
- somnar efter att ha lugnat ner mig med läsning ur Alexandra - kvällens tema: hinduismens gudar


INITIATIVBRIST och VALÅNGEST kvällens ord, ändå hade jag rätt kul.



Kommentarer
Postat av: Denise

hahah "kvällen ballar ur totalt" xD

2008-09-28 @ 18:00:40
Postat av: Lina

OHHH vad jag håller med dig där... "INITIATIVBRIST och VALÅNGEST" !!! HHahaha.. men som sagt.. vi hade ju sjuk kul ändå :D. Men idag har jag lite ont i fötterna (hälarna) känner jag.. och jag hade inte ens klackar hahha

2008-09-28 @ 19:15:11
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Jessica

yes vad mysigt att du skaffat blogg och sånt. Det är så kul att läsa folks bloggar :)

2008-09-28 @ 22:10:53
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var ju precis vad som händer, denise.



Lina: Okej.. Jag hade inte ens ont dagen efter, jag måste lyckats köpa de bästa klackskor som finns.



Tack jessica!

2008-09-29 @ 18:23:11
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0