Jag har ett projekt


Då och då i brist på annat så läser jag igenom gamla opublicerade inlägg, eftersom den här bloggen fungerar bättre som hemlig dagbok än som, ja, blogg. Jag gillar inte riktigt att bli för detaljerad, och eftersom jag varken är modedrottning eller fotoprinsessa så kan det väl hända att här blir torftligt ibland.

Det är också anledningen till att jag inte kommer berätta för er om mitt lilla projekt som gör att hela jag sprudlar, bara säga att jag verkligen hoppas att det går i land.

Funkar det här så har jag något roligt att berätta inom snar framtid. Ge inte upp! ;)



Kommentarer
Postat av: Becca

Men nu blev jag nyfiken Johanna!

2009-03-30 @ 22:17:57
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha. Du vet redan! Undrar folk så säger jag, annars känns det väl optimistiskt att klottra ner det här!

2009-03-31 @ 22:42:14
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0