Hejhej

till vinterns hjältar
det är sällan vi har fler än 16 grader i det här huset,
så de här sköna från urban outfitters har nog varit bästa investeringen på länge!

till min hobby
med jämna mellanrum blir jag så lässugen att jag måste slå på stort och såhär såg det ut häromdagen.
just nu plöjer jag stieg larssons böcker, de är riktigt bra!

till favoritringen
sådär enkelt bra

till pastellerna
vad som helst blir mycket roligare med lite färg på fingrarna!
ännu bättre blir det när det är ett så billigt sätt att piffa till vardagen på =)

=)

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Zackarias.. Antons band du vet..



Oj, skrev jag 15? Det menade jag inte alls :P Men jag landar 13.50 på Heathrow och sen tar det 20-30 min med tåg till Paddington.. men det kanske jag skrev? Men vi hörs om exakt tid och så! Jag kanske kan smsa när jag har klivit av planet eller är påväg till expresståget? Vilket nummer har du nu igen? Känns som om jag är miljarders olika mobilnummer till dig hehe

2010-04-05 @ 16:25:47
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: Gabbie

Tack söta du!! åh jag älskar dom där nagellacken! man blir så glad av fina färger :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0