Påsklov



Barnen är på 2-veckors påsklov så just nu jobbar jag sanslöst mycket. Det är underligt att 11-timmarsdagar inte känns mer än det gör, men det lär bero på att barnen i den här familjen förvandlas till änglar så fort det är ledigt. Och tur är väl det! Igår hade vi inte bara vår utan sommarvärme här, så vi spenderade dagen i trädgården, på cyklar, på rollerblades och... ja ni fattar. Mötte upp två aupairflickor och såg Remember me på kvällen, och jag tyckte verkligen om den, speciellt slutet! & idag har jag varit på bio med Jemima och Hugo, Nanny McPhee för den intresserade. Så himla mysigt har vi haft det!

Nu är de borta ett par timmar och jag har varit ute och sprungit längs Themsen. Jag njuter av mina springturer mer och mer och det är väl på tiden att jag hittar ett hälsosmat nöje tycker jag! Imorrn kommer Madde och hälsar på och jag ser fram emot en riktig londonhelg!

=)


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: hehee.. japp! Paradiset! Hahha.. nej men helt ärligt så sa jag "wow, wow, wow, wow" för mig själv när jag för första gången gick ut till havet! Heeeeelt sjukt är det! Du MÅSTE komma och hälsa på innan du åker hem!! Och gällande pengarna.. du sa ju att jag aldrig kommer att kunna spara hehe.. det är verkligen på landet detta! Men det kanske blir andra bullar när jag har lärt mig att köra bil på andra sidan vägen.. får en egen bil att använda in till den större staden då :)

2010-04-13 @ 12:40:04
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: Gabbie

HM believe it or not haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0