Mangomymango

Godaste frukosten åt jag i helgen!

Ikväll sitter jag och snörvlar och lyssnar på Florence + The Machine. Bara känner hur jag kommer snora hela natten och dricka honungsvatten hela morgondagen. Hursom haver, det regnar så gräsligt här nu. Vaknar av regnsmatter, somnar av regnsmatter. Och så vidare. Londonvädret verkar ha hittat hem... Visst att ni har snö&istappar, men vad säger ni om den här prognosen?

 

Vill gå i idé eller dricka varm choklad i soffan med en vän hela dagarna. Kanske småprata i karins dubbelsäng eller äta pannkakor i hannas kök. Så imorgon ska vi sno en varsin fåtölj på starbucks (som jag egentligen inte gillar, men har väldans goda frukostcroissanter. och snygga muggar.) och stirra ut i skyfallet. Det känns bra i hjärtat.

Och snart måste det ju ändå bli vår...

xoxo pinglor


Kommentarer
Postat av: Lina

Oo, hua hua! Jag sa ju att regnet skulle komma :P

2010-02-23 @ 14:24:39
URL: http://seagulls1.blogspot.com
Postat av: Becca

Ååh vad gott med mango! :D Jaa jag får ju pengar idag då kan jag köpa mig en mango! :D



Mys på dig Johanna och snart får du ett litet brev av mig :) Det är på väg!

2010-02-25 @ 11:28:34
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0