Tiden flyger. Känns som att jag postade förra inlägget igår! Men så var det ju uppenbarligen inte..

Det är alldeles för kallt i London, och au pairerna drömmer om vår&sommar och pratar sig varma om hur bra livet blir då. Då ska vi picknicka i Richmond park & åka till Notting hill i långklänningar, äta glass & promenera längs themsen. Jag sprang längs themsen förra veckan och är fortfarande stolt! Asbra var det.

& igår var det ju alla hjärtans dag.

Så här såg andra halvan ut för mig. Hahaha jag kan inte älska den första bilden mer! Efter ett mysigt pannkakskalas spann jag och hanna vidare på vårt nya intresse. Det här med att videoblogga kan ju göra att man dör av skratt!

Första halvan lunchades det på en pub i Richmond med Karin, henne tycker jag också om. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0