Waking up

Det är sådana höstvindar ute! Så idag sitter jag inne (förutom tvåtimmarspromenaden imorse då, det kan vara den som bidragit till mitt huttrande) med dator, OneRepublic och chokladbollar som produceras flitigt i det här hushållet.
.
Jag var hos Stina och Hedvig igår och det var så himla fint!! Hittar ni en bättre studentlägenhet får ni en hel femma. Det låg trettio sekunder från universitetshuset i ett gammalt 1800-talshus, med vita väggar och trägolv och högt till tak och det var stooort. Jag trivs super här men lite sugen blev man ju... Vi såg The Reader som jag gillade och åt det godaste tacosnacks nånsin. På pubarna i London är det vanligt att beställa in samma sak; en tallrik med lättsaltade tacochips, tacosås, smältost och guacamole. Sedan är det bara njuta!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Hej fina du!

haha jag såg inte din kommentar om jackan., dne är från lindex hiih. och i brun :D

Postat av: Becca

Åhåå chokladbollar!! :D:D:D <3 MUMS



Hur har du det? :D

2010-09-07 @ 17:21:18
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vad mysigt det var! Det får vi göra om!

2010-09-11 @ 20:59:54
Postat av: Emma

åh, det är så kul att göra chokladbollar. blev jättesugen på att göra det nu ju. x)

2010-09-11 @ 21:27:18
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0